و ما
و ما
زمستان دیگرى را
سپرى خواهیم کرد .
با عصیان بزرگى که درون مان هست .
و تنها چیزى
که گرم مان مى دارد ،
آتش مقدس امیدوارى ست !
#ناظم_حکمت
زمستان دیگرى را
سپرى خواهیم کرد .
با عصیان بزرگى که درون مان هست .
و تنها چیزى
که گرم مان مى دارد ،
آتش مقدس امیدوارى ست !
#ناظم_حکمت
- ۱۱.۴k
- ۱۳ دی ۱۴۰۰
دیدگاه ها (۰)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط