تو این ایام ، دوست داری کربلا باشی ، نجف باشی یا حوالی بغ
تو این ایام ، دوست داری کربلا باشی ، نجف باشی یا حوالی بغداد بری کاظمین...دوست داریم اما نمی تونیم ولی با دل که می تونیم بریم ...
هر کسی امشب سیمش وصل شد و دلش سوخت ،
موقع دعا کردن دوستان رو فراموش نکنه...
هر کسی امشب سیمش وصل شد و دلش سوخت ،
موقع دعا کردن دوستان رو فراموش نکنه...
- ۱.۶k
- ۲۲ اردیبهشت ۱۳۹۳
دیدگاه ها (۷)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط