آمدنت را استخاره کردم ...
آمدنت را استخاره کردم ...
خوب آمد...
همیشه خوب می آید ...
اما تو خوب من نمی آیی . . . . . .
خوب آمد...
همیشه خوب می آید ...
اما تو خوب من نمی آیی . . . . . .
- ۱.۳k
- ۱۴ اسفند ۱۳۹۴
دیدگاه ها (۱)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط