‏الان كه صعود كرديم و داريم به کیسه و بازيكناي دوپينگي و

‏الان كه صعود كرديم و داريم به کیسه و بازيكناي دوپينگي و قليونيشون ميخنديم
اما يادمون باشه همه آرامش و انضباط حاكم توي پرسپوليس رو مديون ‎#كريم_باقري هستيم
بعضيا چقدر خوبن كه هستن
🔴 @Perspolis
دیدگاه ها (۱)

چقدر بهونه میارین شما آخه🤫😐

والا😂

برد امشب تقدیم به کاپیتانی که توی آسمونا ولی حواسش پیش ما......

قلمت بشکند تاریخ اگر از این تیم ننویسی..🆔 @perspolis_fans

#اخرین_پیچ#پارت_26 +من خوبم ولی موتور حالش خوب نی... حرفم با...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط