خودکرده راتدبیرنیست

خودکرده راتدبیرنیست
دیدگاه ها (۱)

به بعضیام بایدگفت دسخوش بابا... یـدی بـه بـاورهام@@

اینم حرف دل@@

هرچیزیومیشه بخشیدجز(دوست ندارم)

بازهم ویرانه های دل(منوتنهایی وبغض سردوحسرت)

🔻خودکرده را تدبیر نیست!

استری کیدز

قبلا تورم بخاطر مسولین و دشمن بود.اما اینبار طلب جنگ توسط بر...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط