امیدوارم رفتم جهنم ببینمش چن دست کتک بزنم😂💔😑

امیدوارم رفتم جهنم ببینمش چن دست کتک بزنم😂💔😑
دیدگاه ها (۱۴)

فقط میتونم هیچی نگم همین:)

منم از روی عادت اینطوری میکنم دیگه😂

دیقاااااااا

چی بگم والا

BMW 🛐🛐🛐🛐🛐

ولی من باید برم کتک بزنم مردمو😂تقصیر من چیه رزمی کار میکنم م...

دوستان میدوم شاید مهم نباشه ولی شایدددد تا چن وقت اف بزنم (ش...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط