چرا
چرا
هیچ فصلی
تو را برای من نمی آوَرَد ؟!
چرا هیچ کاری
از دستِ این گریه ها
بر نمی آید؟
باید از زندگی بیرون بروم
تا تو راهِ رفته را
کوتاه بیایی...؟!
هیچ فصلی
تو را برای من نمی آوَرَد ؟!
چرا هیچ کاری
از دستِ این گریه ها
بر نمی آید؟
باید از زندگی بیرون بروم
تا تو راهِ رفته را
کوتاه بیایی...؟!
- ۵۵۴
- ۱۹ فروردین ۱۳۹۵
دیدگاه ها (۵)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط