حسِ‌‌خوبیه...‌

حسِ‌‌خوبیه...‌
‌كه‌قلبم‌تا‌‌ابد،‌درگیرِ‌توئه!♥️‌

#رویای_ناز
دیدگاه ها (۰)

‌و‌بی‌تو‌‌هیچ‌عطرِ‌،زیبایی‌نیست‌‌تو‌پیشینه‌ی‌تمام‌عطرهایی......

‌بهشت‌آنجاست‌‌‌ڪہ‌تو‌قــدم‌می‌زنی‌💛‌#رویای_ناز

‌‌‌ تنها‌آرزوم‌،اینه‌بـمـونی‌بَــرام♥️‌#رویای_ناز

خوشبختی‌یعنی..داشتن‌رفیقی‌که‌حتی‌از‌راه‌دور‌‌هم‌حالتو‌بهتر‌م...

حس خوبیه که تا ابد...قلبم درگیر توعه(:🫰🏻🫀

حس خوبیه....

حس خوبیه

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط