🔸جنگ طلب های بی شرم در تلاویو و لندن و واشنگتن، اربابتان
🔸جنگ طلب های بی شرم در تلاویو و لندن و واشنگتن، اربابتان هیچ غلطی نمی تواند بکند.
🔹این صفحه اسرائیلی نوشته ایران به آمریکا هشدار داده هر گونه دست درازی به خاک ایران را به سختی پاسخ خواهد داد و بایدن گفته تصمیمش زا گرفته و جنگ فراگیر تری در منطقه نمی خواهد.
🔸و این البته تقصیر ما در تهران هم هست. وقتی یکی یکی سرداران ما را در سوریه شهید کرند و ما دست روی دست گذاشتیم و اقدام عملی و انتقام مشخص و یا صدای بلندی نگرفتیم، کشور حامی نسل کشی در غزه یابو برش داشت که با هلاکت سه سرباز نفله تروریست اش می تواند برای ما خط قرمز تعیین کند و به خاک ما حمله کند.
اشکال از اینجا بود.
🔹این صفحه اسرائیلی نوشته ایران به آمریکا هشدار داده هر گونه دست درازی به خاک ایران را به سختی پاسخ خواهد داد و بایدن گفته تصمیمش زا گرفته و جنگ فراگیر تری در منطقه نمی خواهد.
🔸و این البته تقصیر ما در تهران هم هست. وقتی یکی یکی سرداران ما را در سوریه شهید کرند و ما دست روی دست گذاشتیم و اقدام عملی و انتقام مشخص و یا صدای بلندی نگرفتیم، کشور حامی نسل کشی در غزه یابو برش داشت که با هلاکت سه سرباز نفله تروریست اش می تواند برای ما خط قرمز تعیین کند و به خاک ما حمله کند.
اشکال از اینجا بود.
- ۱.۱k
- ۱۰ بهمن ۱۴۰۲
دیدگاه ها (۰)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط