یه سوال میپرسم لطفا همه جواب بدید:

یه سوال میپرسم لطفا همه جواب بدید:
از ویس برم و عاف بزنم؟؟؟
نمیدونم چرا یه حسیم میگه برم
از یه طرفی هم دلم براتون تنگ میشه
نمیدونم چیکار کنم
همه جواب بدید
دیدگاه ها (۱۵)

بله عزیزممنبع::🎀پینترست🎀

گوگولیی🎀برای اصکی اجازه بگیرمنبع::🎀پینترست🎀

فرشته ها ویس به چخ رفت.... ویس پره بچه سال شده باید از دست ا...

جئون لئو صحبت میکنهعشقای جئون لئو. من قراره از ویسگون برم......

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط