برگردولی متاسفانه کاری کردی که
برگردولی متاسفانه کاری کردی که
متنفرشدم ازت اگرغیرت داشتی داشت بهم افتخارنمیداد
اگرغیرت داشتی اگریکم برات ارزش داشتم نمیزاشتی دوستات...بگن به من
هه
متنفرشدم ازت اگرغیرت داشتی داشت بهم افتخارنمیداد
اگرغیرت داشتی اگریکم برات ارزش داشتم نمیزاشتی دوستات...بگن به من
هه
- ۶۹۲
- ۲۱ تیر ۱۳۹۴
دیدگاه ها (۱)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط