دوتا عاشق زیر بارون

دوتا عاشق زیر بارون
یکیشون خیس
یکیشون نیس
....
دیدگاه ها (۱)

:-)

^___^

زندگی رو با تو می خوام

^___^

به آدمایی که میگن عاشق بارونن ولی با چتر زیر بارون قدم میزنن...

تن خیس بارون.....

من روبه اون سه همکلاسی عزیز که یکیشون اسمش با R شروع میشه و ...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط