وَقتئ بَرآش مُهِم نیستی

وَقتئ بَرآش مُهِم نیستی
دیدگاه ها (۳)

یکی هست... تو قلبم... که اسمش گلوبول قرمزه و کارش خون رسانیه...

°°°

ی سلامیم کنیم ب اونی ک پستای مارو میدزده

مهم نیست که نیستی،مهم اینکه مهم نیستی‌💢

بهترین جیسو و ریلترین جیسو قطعا بانو املیسا هست با صدای بهشت...

دیگه مهم نیستی ‌واسم p

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط