هر وقت دلم میگرفت درد و دلامو به یکی میگفتم

هر وقت دلم میگرفت درد و دلامو به یکی میگفتم
حالا دلم از همون یه نفر گرفته اینو به کی بگم ؟!
دیدگاه ها (۲)

چون تو دارم همه دارم دگرم هیچ نباید سعدی

هیچ وقت فکر نمی‌کردم اینو بگم ولی دلم تنگ اینجایه🥺😭😢🙃🙂

یه روزی میگفتم ادم باید بین دو موردی که خودت عاشق یکی باشی ...

اینو بازم گذاشتم، حالا یه جمله هایی بگید تا درصد خجالت کشیدن...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط