دلــم خیلـے بـیشـتر

دلــم خیلـے بـیشـتر

از حجـمـش پــُر اســـت

پـر از جاے خالـے تـــو
دیدگاه ها (۰)

خـسـتـه ام امـا تـحـمـل مـیـڪنـم خـدایـا روزگــارت بــا مـن ...

آدم که دلش بگیرد،دردش رابه کدام پنجره بگویدکه دهانشپیش هر غر...

#hastm

#hastm

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط