سلام بچه ها

سلام بچه ها

من شاید بخاطر کریسمس یه چند روزی برم آرژانتین ، فعال نباشم

.

.

.

.

اگه کارم داشتید بیاید پایین میدون آرژانتین تهران….

اونجا عروسک بابانوئل بساط کردم
دیدگاه ها (۲)

من دیگه چیزی نگم بهتره

بدون شرح

سلام بچه هامن قراره از پیشتون برم...اره قراره کلا برم و محو ...

سلام به عشقای خودممممممممم چطورین برفیااااااااا بچه ها این م...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط