میدونین بدترین شغل دنیارو کی دارهـ؟
میدونین بدترین شغل دنیارو کی دارهـ؟
اون بدبختی ک توی توالت مردونه ازمایشگاه
میشینه شاشیدن ملتو نگا میکنه😐
ک یه وقت تقلب نکنن:-\
ینی چی بهش میگن؟؟
شاش بین؟شاش بان؟شاش نگهدار؟مراقب شاش؟دیده بان شاش؟
😄 😄 😄 😄
اون بدبختی ک توی توالت مردونه ازمایشگاه
میشینه شاشیدن ملتو نگا میکنه😐
ک یه وقت تقلب نکنن:-\
ینی چی بهش میگن؟؟
شاش بین؟شاش بان؟شاش نگهدار؟مراقب شاش؟دیده بان شاش؟
😄 😄 😄 😄
- ۵.۴k
- ۱۷ شهریور ۱۳۹۵
دیدگاه ها (۱)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط