پیش هیچ ادمی به خطایت اعتراف مکن..

پیش هیچ ادمی به خطایت اعتراف مکن..

ادم ها جنبه ندارند ژست خدایی برایت میگیرند
دیدگاه ها (۱)

دخی ها روزمون مبارک .

والا!

فقط خدا.

ادمی نیستم بخوام به همه توهین کنم اما ببخشید عقب مونده ای چی...

اعتماد پارت|۶۵|

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط