ما ترامپ و ونس را دروغگو که میدانیم، هیچ؛ بلکه شقیترین
ما ترامپ و ونس را دروغگو که میدانیم، هیچ؛ بلکه شقیترین اشقیا زمانه میدانیم. ما به مذاکرات نقد میکنیم، چرا که نقض تفاهم را میبینیم. چرا که اصول زیر پای گذاشته شده رهبری را میبینیم.
اما بد نیست که شما نیز عکس این سوال را جواب دهید: چرا با کسانی که مرتب دروغ میگویند مذاکره میکنید؟
#اللهم_صل_علی_محمد_و_ال_محمد_و_عجل_فرجهم
.
🇮🇷#اخبار_را_با_کانال_خط_شکن_دنبال_کنید
#السلام_علیک_یا_قتیل_المذاکرات🇮🇷😭😭
📣#کانالمون_در_ایتا_افتتاح_شد👇
https://eitaa.com/xcbnbbh
اما بد نیست که شما نیز عکس این سوال را جواب دهید: چرا با کسانی که مرتب دروغ میگویند مذاکره میکنید؟
#اللهم_صل_علی_محمد_و_ال_محمد_و_عجل_فرجهم
.
🇮🇷#اخبار_را_با_کانال_خط_شکن_دنبال_کنید
#السلام_علیک_یا_قتیل_المذاکرات🇮🇷😭😭
📣#کانالمون_در_ایتا_افتتاح_شد👇
https://eitaa.com/xcbnbbh
- ۴۴۰
- ۰۵ تیر ۱۴۰۵
دیدگاه ها (۰)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط