دلنوشته خودم حکم لازم

دلنوشته خودم حکم لازم
دیدگاه ها (۱۸۸)

دلتون ب چی خوشه؟

کسی ک با ادم لج و دشمنه یا میخاد جات باشه نمیتونه یا میخاد ب...

خوبی زیاد بدی میاره

لبخندم عمیق درد میکند

WilLiAm :خدایا اگه حکم باهاته لازم کن، داریم کوت میشیم.

گریه نکن خودم برات میخرم لازم نکرده لیلیث خانم برات بخره😒😒

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط