حوصلم سر رفته بود درستش کردم…

حوصلم سر رفته بود درستش کردم…
چشام خوشگله؟🌻
دوستان هرکی عقیده ی خودش رو داره نیایید بگید عرزشیه نمیدونم این پرچم درست نیست و فلان و اینا منم به سلیقه و عقیده ی شما احترام میزارم
دیدگاه ها (۰)

🫩🤦🏻‍♀️

😂😂موافق +++++

دوستان فک کنم این رفته اکسپلور من خبر ندارم …

هم اتاقی قدیمی -پارت-۲۱

ایده وید

بسوزید هیترااااا🤣🤣🤣✨😈سوال این پست : خودم درستش کردم خوشگله ؟...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط