چرا وقتی درستو با تلاش و دل میخونی ولی اخرش به بدترین شکل

چرا وقتی درستو با تلاش و دل میخونی ولی اخرش به بدترین شکل نمره ی کم میگیری؟
این خیلی دردناکه نه؟😢💔
دیدگاه ها (۱)

انقدر بدم میاد وقتی بهم میگن بخند خوشحال باش چرا انقدر بی اح...

.

عه وا من:)

زندگی من🥲💔

yekta

معرفی کتاب

یه جایی خونده بودم نوشته بود، یه مرحله ای هست که خطرناک ترین...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط