چرا وقتی درستو با تلاش و دل میخونی ولی اخرش به بدترین شکل
چرا وقتی درستو با تلاش و دل میخونی ولی اخرش به بدترین شکل نمره ی کم میگیری؟
این خیلی دردناکه نه؟😢💔
این خیلی دردناکه نه؟😢💔
- ۸۱۳
- ۰۸ آبان ۱۴۰۳
دیدگاه ها (۱)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط