چرا واقعا مامانم و خواهرم اشکمو در میارن چرا

چرا واقعا مامانم و خواهرم اشکمو در میارن چرا
مگه من مقصرم
دیدگاه ها (۳۴)

چرا همتون دارین تنهام میزارین پیام میدم نه جوابی نه هیچی! مگ...

اقا گوه خوردم ببخشیدببخشیدای خداااااااابخدا میرم از ویس بی چ...

منی که همین چند دقیقه پیش گریه کردم(:

ای جونم رفتم بهشت کم کم میرم بالا🤍♡تصورش عالیه

مرسی واقعا ممنونم اشکمو در اوردین عزیزان دوستتون دارم

فروردین بابام و خواهرم دی خودمآبان مامانمجمعه مون جمه🤣🤣

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط