عیدی که ندادینمون به درک

عیدی که ندادینمون به درک
زدین فَکُم پوکوندین خو بدرک
دیگه چرا دلوم شوکوندین😣

خو عوضی بزا اون چایی کوفتی رو لااقل تخلیه کنیم
بعد تشریفاتِ نحستون رو بیارید خونمون😐
دیدگاه ها (۲۲)

یوالله😅 بسم الله این گوی ایننم میدون 😎 😆 بدون اینکه حرفی...

سفرتون بی خطرآرزوهاتون عسل

تازه صدای هر جک و جونوری رو هم که بگید بلدم براتون در بیارم ...

از این پستها هم بلتم ها 😎 😆

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط