ممنون از همتون که کنارم بودین..ممنون از همتون که دوستم شد
ممنون از همتون که کنارم بودین..ممنون از همتون که دوستم شدین..ممنون از همتون که منو قبول کردین..
ممنونم..اینجا نیمه من بود..ببخشید که دارم میرم..
مطمئنم یروزی برمیگردم..هیچ چیز ابدی نیست..:))))))))
ممنونم..اینجا نیمه من بود..ببخشید که دارم میرم..
مطمئنم یروزی برمیگردم..هیچ چیز ابدی نیست..:))))))))
- ۶.۸k
- ۰۷ شهریور ۱۴۰۴
دیدگاه ها (۴۶)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط