جالبه اینهمه علامت میزارم رو پستا و بازم کپی میکنید😑

جالبه اینهمه علامت میزارم رو پستا و بازم کپی میکنید😑
دیدگاه ها (۱)

این خیلی خوب بود

ادیت جدید زدم. کپشن. بچه ها جدی اون آیدیم رو روی ادیتا نمیبی...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط