joooon

joooon
دیدگاه ها (۶)

:(

لعنت ب‌تنهایی وقتی فکرم پیشته:(

جیییغ من و اقامونمن بهترم یا اقامون؟؟اجیتون یا اقاش؟؟

قلبی ک ماله تو بود روبدونه هیچ توجهیشکوندی:(

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط