..

..
دیدگاه ها (۲)

قشنگ شده واسم بعضی کارا شمردن ته سیگارا. .....

.

ولنتاین امسال ....یه فندک نو میگیرم واسه. ......سیگارم

یکی از افتخاراتم آینه که هیچکس رفیق نیستهمه وانمود میکنن که ...

@d.i.y.a.n

@d.i.y.a.n

گفت و گو نیس

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط