یا حضرت عباس یه پست گزاشتم گفتم کم لایک میکنین 😂

یا حضرت عباس یه پست گزاشتم گفتم کم لایک میکنین 😂
دیدگاه ها (۱۶)

عربی🤮😂

بچه هاااامی‌خوام چنل بزنم تو سروشبا هر عضوی که میاری یا بیای...

لایکاتون کمه هاااا فک نکنین نمی‌فهممتا لایکای پیجمو بالا نبر...

زور بزن یکی دیگعععع😂

این همه پست گزاشتم دقیقا همونی که گفتم قهرم باید بیاد😂😂😂😂😂

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط