ای کسانی که عمه ندارین

ای کسانی که عمه ندارین
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
فک کردین میتونین هر غلطی بکنین کور خوندین یه فرشته هست فحش ها رو دایورت میکنه رو خالتون.^_^
دیدگاه ها (۹)

یوهاهاهاهاها ¶_¶

من هنوزم به فکرتم یکسره ...!فقط امیدوارم این روزا بگذره..!

امروز یه دختری رونیمکت کنارپارک نشسته بودوگریه میکرد,منم حس ...

-_^

بوسه ای ممنوعه

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط