در اندونزی تاکسی ها نمیتوانند کمتر از
در اندونزی تاکسی ها نمیتوانند کمتر از
۳ مسافر را در هر مکان سوار کنند.
این قانون باعث شده افراد بیکار کنار خیابان بایستند و اگر مسافری
عجله داشت از او پول گرفته و همراهیش کنند ! #بخون #فردوس_برین
۳ مسافر را در هر مکان سوار کنند.
این قانون باعث شده افراد بیکار کنار خیابان بایستند و اگر مسافری
عجله داشت از او پول گرفته و همراهیش کنند ! #بخون #فردوس_برین
- ۲.۲k
- ۱۱ اردیبهشت ۱۳۹۹
دیدگاه ها (۱)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط