کاش زودتر زمستون و برف بیاد

کاش زودتر زمستون و برف بیاد
متنفرم از تابستون😫 😓
دیدگاه ها (۲)

👌 🏻 👌 🏻

تولدت مبارک بهترین مادر دنیا❣

💚 💜 💙 💛

خدا❤

وایییی ارع بستنی توی زمستون و چایی توی تابستون 😂✨

سـوال ‌پـسـت: تابستون یا زمستون ؟ ᷼ ׄ ࣭ ۫ Ꞌꞌ ‌⛸⃝ ݂ ...

کاش زودتر میدونستم:)

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط