پتانسیلشو دارم ک واسه این صحنه بمیرم 🥲✨

پتانسیلشو دارم ک واسه این صحنه بمیرم 🥲✨
دیدگاه ها (۱)

نمیتونمت مرد🥲🤝

باور‌ کنین من از ساعت ۲ صبه تو ویورسم با چیز شکنم ویورس فقد ...

عام باشهههه.بچه ها ی سوال.تو ویورس اگه مثلن تو یه کامنتی زی...

این بشر داره منو می‌کشه...

...

گیو و سابیتو

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط