واسـ پریـا...آبیـ چـ میاد بهشــ

واسـ پریـا...آبیـ چـ میاد بهشــ
دیدگاه ها (۲)

نباشیـ میخامـ هیچیـ نباشهـ حتی خودمـ

استایل چهرتـ تا حالا چنـ تا کشتهـ داده کایا

آرامشـ چهرهشـ لبخند آرومشـ نگاهـ مرگشـ

لَبــــاشْ *-* ^_^

این اهنگ یه شاهکارههه😭🛐🛐🛐🛐🛐فقط میتونم سرش گریه کنم از شدت زی...

‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌‌ ‌ ‌ ‌‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌‌ ‌ چـ𖹭ــهٔ یــ...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط