مهم مهم
مهم مهم
چند سال، چند ماه، چند روزی میشه که اکسوالیم✨
شاید از نظر جغرافیایی باهاشون فاصله زیادی داشته باشیم اما...قلبامون بهم نزدیکه.
ما زندگیمون رو با اکسومیگذرونیم
روزامونو
دقیقه هامونو
یا به قول خودشون "جوونیمون رو"
میتونستیم الان این متن رو برای یه گروه دیگه بنویسیم-
میتونستیم با خنده های بلند و از ته دل یکی دیگه جز یول خوشحال بشیم♡~♡
یا برای صدای پر بغض یکی دیگه جز سوهو گریه کنیم...
یا با صدای کیونگ مست نشیم :)
یا با جذبه یکی دیگه جز سهون بلس بشیم😻
میشد واسه کیوت شدن یکی دیگه جز بکهیون ذوق کنیم^^
میشد به یکی دیگه جز کریس بگیم "ددی"😻 😻 😻
ولی اکسو یه چیزی داشت که باقی نداشتن 🌟
اکسو "متفاوت" بود و هستن.
اول میخواستم این متن رو یه طوری بنویسم که بخونید بعد برید ام نت یا.. رای بدید
ولی الان میخوام یه طور دیگه بنویسم نمی دونم شما هم مثل من واقعا "عاشق همشونید" یا نه-
راستش من با پسرا "زندگی میکنم"
دیدن غم یا ناراحتیشون حالم رو بد میکنه..🍂
تو خوشحالیشون خوشحالم و با غمشون غمگینم.
کمتر از سه سال دیگه لیدرمون، فرشته محافظمون میره سربازی^^
بعد از اون هم دونه دونه بقیه میرن..
ما اکسو ال ها دلمون میخواد خاطرات خوش باهم بسازیم♡
اگه انقد اصرار به رای دادن داریم به خاطر اینه که اکسو لیاقت تک تک اینارو دارن 🌸
اکسو واسه ما کم نزاشتن و خودمونم اینو میدونیم.
وگرنه اصراری نیس-
قطعا هیچ کدوم دلمون نمیخواد خستگیشون رو ببینیم 🌚
تصور نبود پسرا اشک هر اکسوالی رو درمیاره :)
بیاین تا وقتی هستن با تمام وجود ساپورتشون کنیم 🔥 💪
بیاید یکبار دیگه قدرت سیلور اوشنمون رو نشون بدیم.
وی آر وان~👑
چند سال، چند ماه، چند روزی میشه که اکسوالیم✨
شاید از نظر جغرافیایی باهاشون فاصله زیادی داشته باشیم اما...قلبامون بهم نزدیکه.
ما زندگیمون رو با اکسومیگذرونیم
روزامونو
دقیقه هامونو
یا به قول خودشون "جوونیمون رو"
میتونستیم الان این متن رو برای یه گروه دیگه بنویسیم-
میتونستیم با خنده های بلند و از ته دل یکی دیگه جز یول خوشحال بشیم♡~♡
یا برای صدای پر بغض یکی دیگه جز سوهو گریه کنیم...
یا با صدای کیونگ مست نشیم :)
یا با جذبه یکی دیگه جز سهون بلس بشیم😻
میشد واسه کیوت شدن یکی دیگه جز بکهیون ذوق کنیم^^
میشد به یکی دیگه جز کریس بگیم "ددی"😻 😻 😻
ولی اکسو یه چیزی داشت که باقی نداشتن 🌟
اکسو "متفاوت" بود و هستن.
اول میخواستم این متن رو یه طوری بنویسم که بخونید بعد برید ام نت یا.. رای بدید
ولی الان میخوام یه طور دیگه بنویسم نمی دونم شما هم مثل من واقعا "عاشق همشونید" یا نه-
راستش من با پسرا "زندگی میکنم"
دیدن غم یا ناراحتیشون حالم رو بد میکنه..🍂
تو خوشحالیشون خوشحالم و با غمشون غمگینم.
کمتر از سه سال دیگه لیدرمون، فرشته محافظمون میره سربازی^^
بعد از اون هم دونه دونه بقیه میرن..
ما اکسو ال ها دلمون میخواد خاطرات خوش باهم بسازیم♡
اگه انقد اصرار به رای دادن داریم به خاطر اینه که اکسو لیاقت تک تک اینارو دارن 🌸
اکسو واسه ما کم نزاشتن و خودمونم اینو میدونیم.
وگرنه اصراری نیس-
قطعا هیچ کدوم دلمون نمیخواد خستگیشون رو ببینیم 🌚
تصور نبود پسرا اشک هر اکسوالی رو درمیاره :)
بیاین تا وقتی هستن با تمام وجود ساپورتشون کنیم 🔥 💪
بیاید یکبار دیگه قدرت سیلور اوشنمون رو نشون بدیم.
وی آر وان~👑
- ۵.۵k
- ۲۴ مهر ۱۳۹۶
دیدگاه ها (۲۸)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط