زن : دوستت دارم .
زن : دوستت دارم .
شوهر : منم دوستت دارم .
زن : ثابتش کن ، داد بزن تا هم دنیا بفهمن .
شوهر کنار گوشش زمزمه کرد : دوستت دارم !
زن : چرا آروم برام زمزمه میکنی؟
شوهر : چون تو همه دنیای منی !
شوهر : منم دوستت دارم .
زن : ثابتش کن ، داد بزن تا هم دنیا بفهمن .
شوهر کنار گوشش زمزمه کرد : دوستت دارم !
زن : چرا آروم برام زمزمه میکنی؟
شوهر : چون تو همه دنیای منی !
- ۶.۱k
- ۰۷ فروردین ۱۳۹۶
دیدگاه ها (۱)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط