یا خدا کاناتو عصبانی می شود آزوسا بیماری قلبی داره نکن ای

یا خدا کاناتو عصبانی می شود آزوسا بیماری قلبی داره نکن این یه بار رو بگزر
دیدگاه ها (۳)

عکس قبل از فصل یک قسمت هشت 😄😄😄😄

کاناتو جونم داداش مو بنفش خودمی 💜💜💜💜💜

😐😐😐😐😐

واقعا سریال غمگینی بود😭اگر بیماری قلبی داری نگاه نکن😭😭.........

داره میگه:من نیومدم چالش بگیرم یا برقصم،یه خبری میخواستم بگم...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط