از بس قبلا می رفتم در یخچال رو باز می کردم و نگاه می کردم

از بس قبلا می رفتم در یخچال رو باز می کردم و نگاه می کردم و می بستم
.
.
.
.
.
.
.
الان دیگه یخچال برای تلافی میاد در اتاقمو باز میکنه یه نگاه بهم میکنه و درو میبنده :-)
دیدگاه ها (۱)

خخخخخ

پو قبلیمه :-( :-( :-( :-(

کامنت و لایک لطفا

متحرک خیلی قشنگه

دیشب یه پسره امده بود بهم پیشنهاد دوستی داده بود بعد من اصن ...

silence

وقتی بهت اهمیت نمیده P³از روی تخت بلند شدم لباسامو عوض کردم ...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط