استی: کریس، تو که با جونگین زندگی میکنی، از چه عادت کوچی
استی: کریس، تو که با جونگین زندگی میکنی، از چه عادت کوچیک اون بیشتر خوشت میاد؟
🐺: وقتی میره حموم، چراغا رو خاموش میکنه، هههههه
استی: چان، برای تور لباس خاصی باید بپوشیم؟
🐺: گنشین
هه هه هه هه هه هه هه هه هه هه
استی: اینجا انقدر پست زیاده که اون نمیتونه به همهمون جواب بده.
🐺: من دارم تلاشم رو میکنم، هههه.
ولی راستش سعی میکنم از پستایی که دنبال جلب توجهان دوری کنم. از اونایی که میگن: «چرا اینقدر نیاز به توجه داری...؟» هههههه
فقط از لحظه لذت ببر.
دنبال جلب توجه نباش.
استی: کریس، بین خودمون باشه، وقتی پیامهای فنز رو میخونی، چی بیشتر از همه توجهت رو جلب میکنه؟
🐺: فقط داستانهای بامزه، داستانهای ناراحتکننده، هر چیزی که باعث بشه بفهمم حال استیها چطوره، میفهمی؟
همچنین میخوام همه بدونن که حتی اگه یه سری پستهای ناراحتکننده یا جدی باشه که کمپانی بگه: «تو نباید به همچین چیزایی جواب بدی»، من بازم همشونو میخونم و همیشه کنار شمایم!
هر کسی به استیها آسیب بزنه، طعمه نیشهای ولفچان میشه.
استی: چان، توی لیست آرزوهات چی هست؟ 😁
راستی، خیلی به تو و همه ممبرا افتخار میکنم. نمیتونم تصور کنم بعضی وقتا چقدر سخت میگذره، ولی همیشه از پسش برمیاید 🫶🏻💪🏻
ممنون بابت همهچی!
🐺: هوم... لیست آرزوها...
خیلی چیزا توشه، ولی الان هیچی به ذهنم نمیاد، میدونی؟ هههههه
مخصوصاً اگه بخوام واقعبینانه بگم.
فکر کنم حتی با اینکه بزرگسالم، نباید چیزی بگم، لول.
استی: چان، رفیق، برگرد استرالیا.
🐺: با کمال میل...
استی: Tsaritsa با C6 یا Sandrone با C6؟
🐺: چرا هردوش نه؟ (اون تبلیغ تاکو یادتونه؟) هههههههه
تبلیغ*
میشه پستا رو ادیت کرد؟!?!?!?!
چرا من نمیدوووووووونستممممم
من برای این برنامه زیادی پیرم ــ
استی: چان، یه چیزی برام جالبه... شما RUN IT رو قبل از آلبوم منتشر کردید، درسته؟ میدونم چون شروع کنسرت جدیده، ولی میتونستید کلی آهنگ دیگه انتخاب کنید... به خاطر RUN IT-DO IT بود؟ دلیل خاصی داشت که میخواستی استی اول این آهنگ رو بشنون؟
🐺: هوم، فقط در حدی میگم که کمپانی منو احضار نکنه...
وقتی به کنسرت بیای، دلیلش رو میفهمی... هههه، الکی اینو نمیگم، یه معنی خیلی عمیق(?) پشتش هست، ههههه
استی: اگه امروز میتونستی فقط یه جمله کامل به پرتغالی یاد بگیری، چی رو انتخاب میکردی؟
🐺: هی، مشکلی نداری با یه پسر ۱۷۲ سانتی، پوست روشن و مو بلوند قرار بذاری؟
🐺: وقتی میره حموم، چراغا رو خاموش میکنه، هههههه
استی: چان، برای تور لباس خاصی باید بپوشیم؟
🐺: گنشین
هه هه هه هه هه هه هه هه هه هه
استی: اینجا انقدر پست زیاده که اون نمیتونه به همهمون جواب بده.
🐺: من دارم تلاشم رو میکنم، هههه.
ولی راستش سعی میکنم از پستایی که دنبال جلب توجهان دوری کنم. از اونایی که میگن: «چرا اینقدر نیاز به توجه داری...؟» هههههه
فقط از لحظه لذت ببر.
دنبال جلب توجه نباش.
استی: کریس، بین خودمون باشه، وقتی پیامهای فنز رو میخونی، چی بیشتر از همه توجهت رو جلب میکنه؟
🐺: فقط داستانهای بامزه، داستانهای ناراحتکننده، هر چیزی که باعث بشه بفهمم حال استیها چطوره، میفهمی؟
همچنین میخوام همه بدونن که حتی اگه یه سری پستهای ناراحتکننده یا جدی باشه که کمپانی بگه: «تو نباید به همچین چیزایی جواب بدی»، من بازم همشونو میخونم و همیشه کنار شمایم!
هر کسی به استیها آسیب بزنه، طعمه نیشهای ولفچان میشه.
استی: چان، توی لیست آرزوهات چی هست؟ 😁
راستی، خیلی به تو و همه ممبرا افتخار میکنم. نمیتونم تصور کنم بعضی وقتا چقدر سخت میگذره، ولی همیشه از پسش برمیاید 🫶🏻💪🏻
ممنون بابت همهچی!
🐺: هوم... لیست آرزوها...
خیلی چیزا توشه، ولی الان هیچی به ذهنم نمیاد، میدونی؟ هههههه
مخصوصاً اگه بخوام واقعبینانه بگم.
فکر کنم حتی با اینکه بزرگسالم، نباید چیزی بگم، لول.
استی: چان، رفیق، برگرد استرالیا.
🐺: با کمال میل...
استی: Tsaritsa با C6 یا Sandrone با C6؟
🐺: چرا هردوش نه؟ (اون تبلیغ تاکو یادتونه؟) هههههههه
تبلیغ*
میشه پستا رو ادیت کرد؟!?!?!?!
چرا من نمیدوووووووونستممممم
من برای این برنامه زیادی پیرم ــ
استی: چان، یه چیزی برام جالبه... شما RUN IT رو قبل از آلبوم منتشر کردید، درسته؟ میدونم چون شروع کنسرت جدیده، ولی میتونستید کلی آهنگ دیگه انتخاب کنید... به خاطر RUN IT-DO IT بود؟ دلیل خاصی داشت که میخواستی استی اول این آهنگ رو بشنون؟
🐺: هوم، فقط در حدی میگم که کمپانی منو احضار نکنه...
وقتی به کنسرت بیای، دلیلش رو میفهمی... هههه، الکی اینو نمیگم، یه معنی خیلی عمیق(?) پشتش هست، ههههه
استی: اگه امروز میتونستی فقط یه جمله کامل به پرتغالی یاد بگیری، چی رو انتخاب میکردی؟
🐺: هی، مشکلی نداری با یه پسر ۱۷۲ سانتی، پوست روشن و مو بلوند قرار بذاری؟
- ۳۴۱
- ۰۶ تیر ۱۴۰۵
دیدگاه ها (۱)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط