گاهی می‌رویم

گاهی می‌رویم
نه از سرِ میل به رفتن
که از سرِ بی‌فایدگیِ ماندن...
دیدگاه ها (۱)

لازمه بهت یاد اوری کنم

عررررررررررررر 🤍✨

گاهی میرویم نه از سر میل به رفتن که از سر بی فایدگی ماندن...

_گاهی میرویم ؛ نه از سر میل به رفتن بلکه از سر بی فایدگی مان...

⭐گاهی یِک جنگ برای ماندن محترم تر از یک صلح برای رفتن است .🤍

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط