میخوام بشم یه آدم دیگه،سخت،سنگ،محکم

میخوام بشم یه آدم دیگه،سخت،سنگ،محکم
دیدگاه ها (۱)

اره امروز اوضاع خیییییلی فرق کرده

دیروز متوجه شدم که کاملا یه ادم ردیم باید تو تیمارستان بستری...

میخوام ایدل ویپاپ بشم..البته بودم ولی توی یه گروه نهمیخوام ا...

با یه ادم قدیمی که دیگه نداریش 😭

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط