مرا در آغوشت بفشار بگذار دل ضعفه بگیرم از این همه عاشقانه

مرا در آغوشت بفشار بگذار دل ضعفه بگیرم از این همه عاشقانه های محکم ِ تو . . .
دیدگاه ها (۱)

ای جونم فدای اسمت نفسم .که نگاش میکنم لذت میبرم .

♥♥♥♥

#محمدم‌دوست‌دارم

#محمدم‌دوست‌دارم

فکر صدا زدن منبا نام خانوادگے تودل ضعفه اے ست که خدا کند خوب...

و آنگاه که من مردم مرا بسوزان و خاکسترم را در سیگاری بگذار و...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط