بگین هر کی نگه دوستش ندارم

بگین هر کی نگه دوستش ندارم
دیدگاه ها (۲۷)

خیلی عینک بهش میاد بلا

بد عکس گرفتم ولی بگین قشنگه یا نه؟

هرکی نگه = خر

صفحه قفلم ۲تاییه خوبه دو تاش یا نه؟

ارت/هیکاری/زنین هیکاری

وایی دوستش ندارم عاشقشم🫠✨️

بچه ها. بنظرتون داستان کابوس عشق خوبه آیا؟ دوستش دارین یا نه...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط