تبعید به تو خوبترین حالت

تبعید به تو خوبترین حالت
احساسم بود..
دیدگاه ها (۹)

شب اگر باشد و دلدار نباشد چه شود..وای بر حال دل شب که چنین ب...

می‌نویسم دوستت دارم بخوان دلم برایت تنگ شده ...!

محو چشمان تو بودم که به دام افتادم...

هرکسی یک دلبر جانانه دارد من تو را...

محبوبِ من!در قلب تو تبعید شده ام ؛چیزی میتواند زیباتر از این...

اولیش شمارو تبعید میکنه اون دنیا!😆😆🤣

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط