اگر بنا بود تمامِ آدمهای رویِ زمین

اگر بنا بود تمامِ آدمهای رویِ زمین
از ابتدای خلقت تا آخرین روزِ عمرشان،
کنارِ هم میماندند،
به روزمرگی
به یکنواختی دچار میشدند...
دنیا به آدمهای رفتنی،
به ناگهانی رفتن ها،
به نیمه کاره رها شدن ها،
نیاز دارد
نیاز دارد تا قدر بدانیم تمامِ دو نفره هایمان را
تا قدر بدانیم کنارِ هم بودن ها را
منفی اگر نباشد،مثبت بی معناست
رفتن اگر نباشد،ماندن ارزشی ندارد
دیدگاه ها (۵)

سلام عصربخیر

چه حال خوبی دارم با توهمه چیز به طرز اغراق آمیزیزیبا و با شک...

قصــــد جانـــــم ڪـــــرده ایجانـــــم فـــــدای قصـــــد #...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط