بعد از جنگ جهانی اول تعداد کمی از مردان آلمانی باقی مانده
بعد از جنگ جهانی اول تعداد کمی از مردان آلمانی باقی مانده بود به طوری که به ازای هر 3 تا 4 زن تنها یک مرد در آلمان وجود داشت و زنها خیلی سخت میتوانستند همسر پیدا کنند .
- ۳۹۰
- ۰۹ مرداد ۱۳۹۷
دیدگاه ها (۱۲)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط