خب این داداشمون هم ازاد شد 😁🔥

خب این داداشمون هم ازاد شد 😁🔥
دیدگاه ها (۷)

سس خرسی: ما پنجاه هزار کشته ندادیم که تنگه هرمز باز شود!🔹صرف...

وقتی بچه بودم می گفتم چرا پیرها ساکت یجا نشستن ولی  الانخودم...

خودت سس بدنت سس پیرهنت سس

ما ما مام مامی مامی مامی مامی ماما مامان مامان

سیسیا

این اهنگه به داداشمون تئودور نات نمیاد

این داداشمون اگه نقش یوزارسیف وبازی میکرد😂

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط