همه ی عیب هایت را دوست دارم

همه ی عیب هایت را دوست دارم
جز نبودنت...
دیدگاه ها (۱)

ترسيدن ما چون كه هم از بيم بلا بود اكنون ز چه ترسيم كه در عي...

تو بخواه تا به سویت ز هوا سبک تر آیم!

یک عدد سیب کجا این همه تبعید کجا

دوست منخداوند همه ی «ان شاءالله» هایت را به « الحمدلله» تبدی...

نداره عیب دارم برات...

اره دوست دارم......ستاره ی من☆

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط