رفیق اگه تو نباشی ....!!!

رفیق اگه تو نباشی ....!!!
من دیگه به کی بگم "لاشی" ؟؟؟؟ :) 😊
دیدگاه ها (۶)

من نباشم برا کی بخندی ؟؟؟ :)

شاید خدا کاری کنع ....🎈 ❤

جیغ بکشآبرومو بیشتر ببری :) ✌ 😏 awwlie😉 ❤ ❤ ❤

من از اونایی نیستم که بگم اگه نباشی، می‌میرم؛ نه! من فقط می‌...

مهدی احمدوند خیلی دوست دارم یه روز

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط