اینستااااااااممممم پررریییددددددژچژچژکژکزمزکرکررحژمسمژو

اینستااااااااممممم پررریییددددددژچژچژکژکزمزکرکررحژمسمژو
دیدگاه ها (۸)

دنبال دکمه بک بودم"روی برگه"

با سایه های مامانم افتادم به من جونش😃☝🏿"اون تیکه هم که پاره ...

بیاید منو دیس کنید...ترررووووخخخدددداااااااااکژمسمسکیکیزکبمب...

تاحالا ب اسم کاوازاکی"رپر"و میکازاکی توجه کرده بودید؟🐸🌱✨

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط